خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/27 - 08:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
کرد:

شاخص دوبانده‌سازی جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی در استان سیستان و بلوچستان بسیار پایین است

نماینده خاش در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه شاخص دوبانده کردن جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی در استان سیستان و بلوچستان بخصوص خاش بسیار پایین است به تشریح برنامه‌های خود در جهت پیگیری برای اخذ ماده 23 به منظور دوبانده سازی و ایمن‌سازی راه‌های حوزه انتخابیه خود پرداخت.

علی کرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مشکلاتی که در حوزه راه حوزه انتخابیه‌اش وجود دارد که برای رفع آنها برنامه‌ریزی کرده است، گفت: متاسفانه شاخص دوبانده کردن جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی در استان سیستان و بلوچستان بخصوص خاش بسیار پایین است و این موضوع باعث شده است که هر روز شاهد بروز خسارات مالی و جانی در این مسیرها باشیم.

نماینده مردم خاش، تفتان، میرجاوه و بخش های نصرتآباد و کورین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در این دوره از مجلس بتوانیم برای تکمیل پروژه‌های بهسازی، ایمن‌سازی و دوبانده کردن راه‌های حوزه انتخابیه ماده 23 را از سازمان برنامه و بودجه اخذ کنیم.

وی یادآور شد: در این دوره قطعا تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دو بانده کردن مسیر زاهدان-خاش، زاهدان-میرجاوه و خاش-ایرانشهر را به طور جدی پیگیری خواهیم کرد. همچنین آغاز عملیات اجرایی دو محور خاش-سراوان و خاش-میرجاوه را نیز در دستورکار پیگیری قرار داده‌ایم.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: با توجه به اینکه این منطقه در محور ترانزیتی جاده‌های چابهار به میلک و چابهار به مرکز کشور قرار گرفته است هم میزان تردد در آن زیاد است و هم بار ترافیکی سنگینی در آن وجود دارد بنابراین رسیدگی به وضعیت راه‌های حوزه انتخابیه در اولویت برنامه‌هایمان قرار دارد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379594
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار